Alliancens Erhvervsnetværk kickstartes i 2023

image Langebæk Alliancen kickstarter erhvervsnetværket efter flere års pause henover corona årene.
04. april 2023 kl. 01:18

Langebæk Alliancen kickstarter erhvervsnetværket omkring fodboldklubben, tidligere kendt som Vordingborg Alliancens Erhvervsnetværk, under det nye navn; Alliancens Erhvervsnetværk.

Netværket har stået stille siden udgangen af 2019, og vil nu efter få års pause igen rulle platformen ud til gode for personer og virksomheder med interesse i at skabe nye relationer på kryds og tværs.

Alliancens Erhvervsnetværk har til formål at samle personer og virksomheder, som har interesse i at skabe nye relationer til fordel for egen virksomhed- eller personlig udvikling. Erhvervsnetværket vil blive afviklet i kalenderåret fra maj til maj.

Langebæk Alliancen fungerer som facilitator og vært i forbindelse med begivenheder arrangeret til gode for Alliancens Erhvervsnetværk. Begivenhederne omkring Alliancens Erhvervsnetværk vil være alt fra præmiere sæsonstarter for klubbens første hold til virksomhedsbesøg og foredrag.

For at sikre bæredygtighed for Alliancens Erhvervsnetværk og dets medlemmer sigtes der efter 15-20 medlemmer for at kunne afvikle kalenderåret succesfuldt.

Har man yderligere spørgsmål til ervhervsnetværket skal man være velkommen til at tage kontakt til Langebæk Alliancens formand Patrick Rasmussen. Har man interesse i at deltage i Alliancens Erhvervsnetværk skal man sende en tilkendegivelse til Patrick Rasmussen.

Kontakt informationer

Patrick Rasmussen